WOAH~

Monday, August 20, 2012
Ok today I was listening to some music, and I remember that I liked this one producers songs, that uses Vocaloid, and I looked up what he looks like... He is really hot o.o I'm not gonna tell you who it is though. :P Although I just have to say I like him. owo I showed my friends some of his songs. Lol Anyway I'm going to use Google translate to put Japanese on my Blog because I love Japanese, and I wanna have people in Japan read this. XD Bit I highly doubt that Google's translate is correct... o.o Oh well. lol

Bai bai!~,
Alyssa


大丈夫、今日はいくつかの音楽を聴いていた、と私はボーカロイドを使用して、この1プロデューサーの曲を、好きだったことを覚えておいてください、と私は彼がどのように見えるかを見上げ...彼はそれが誰であるかをあなたに言うつもりは私はないんだけど本当に暑いOOです。 :P私はちょうど私が彼を好きと言わざるを得ないが。 OWO私は私の友人、彼の歌のいくつかを示した。 (笑)とにかく私は日本人が好きなので私のブログに日本語を含めるには、Googleが翻訳使用するつもりだ、と私はしたいが、日本の人々これを読んでいます。 XDビット私は非常にGoogleの翻訳が正しいとは思えない...まあo.o。笑

ノイバイ黄砂!〜、
アリッサ

0 comments:

Post a Comment